Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 24 Jan 2025 16:11:14 +0200

Tere!

Jõgeva Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2511371/00480 
aadressile Jõgeva maakond, Jõgeva vald, Kodismaa küla, 14121 Kantküla-Sadala 
tee // Sadala alevik, 14121 Kantküla-Sadala tee L3 // Antsu tn 1 // 11 // 2 
// 3 // 4 // 5 // 6 // 7 // 9 // Antsu tänav L3 // Kooli tn 5 // 8 // Linnu 
tn 1 // 2 // 3 // Mõisamaa tee 3 // 5 // Padriku // Suur tn 14 (Sadala 
sidevõrk, VT2095) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Sidekaabli ristumine teega

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27246135>  (menetlus nr: 
469505), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõgeva Vallavalitsus) või menetleja (RAGNAR JOOSEP) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister